Populære søgninger

Kontakt os

Kundeservice Profil Optik

Har du spørgsmål til din Lifestyle aftale eller omkring Profiloptik webshop kan du kontakte os her:

E-mail: kundeservice@profiloptik.dk 
Telefon: 41 88 47 48

Telefontiden er alle hverdage 9:00-18:00


Kontakt butik

Hvis du fx vil høre hvornår dine briller er klar eller har spørgsmål til køb foretaget i butikken, til dit kontaktlinseabonnement eller til booking af synsprøve, så kontakt butikken. Klik nedenfor for at finde butik eller for at bestille tid til en synsprøve.

FIND BUTIK BESTIL SYNSPRØVE 


Din Lifestyle aftale har en medlemsside: Mine Sider. Her kan du bl.a. se din Lifestyle aftale, aktuelle betalingsmetoder og fakturaer, opdatere kontaktoplysninger og betalingskortoplysninger og meget mere!

Du kan nemt og sikkert logge ind med NemID ved at trykke på knappen herunder.

LOG IND


Hovedkontor

Profil Optik Butikker A/S (Hovedkontoret)
Oldenburg Allé 1, 2. sal
2630 Taastrup
CVR nr.: 31 05 87 24
Telefon: 36 88 86 86

Telefontid alle hverdage 10 – 12

Kontakt Profil Optik

profiloptik@profiloptik.dk
Vi svarer inden for 48 timer på hverdage.

Firmaaftale

Pernille Schwerdfeger
pesc@profiloptik.dk

Klageadgang

Profil Optik værdsætter dine synspunkter, og eventuelle klager vedrørende vores Lifestyle produkt med briller som inkluderer finansiering.

Hvis der opstår et problem, eller hvis du som kunde har synspunkter eller ønsker at fremsætte en klage gældende vores Lifestyle produkt med briller som inkluderer finansiering, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice.

De vil gøre deres bedste for at løse dit problem på den mest hensigtsmæssige måde.

Hvis du fortsat oplever, at vi ikke kan løse problemet sammen, er du velkommen til at fremsætte din klage skriftligt via e-mail til vores klageansvarlige. Den klageansvarlige vil sikre at din klage bliver behandlet, og dine interesser som kunde varetaget.

Du kan kontakte den klageansvarlige via e-mailadresse: klage@profiloptik.dk. Den klageansvarlige vil hurtigst muligt bekræfter modtagelsen af din klage, og du vil få svar tilbage på din klage indenfor 20 arbejdsdage.

Hvis vi af en eller anden grund ikke kan besvare din klage tilfredsstillende indenfor denne periode, vil du modtage meddelelse om årsagen, samt en forventet svartid.

Før vi behandler din klage, vil vi indsamle den nødvendige information for at kunne vurdere din sag.

Den klageansvarlige behandler kun sager vedrørende Lifestyle produkter med briller der inkluderer finansiering.

Profil Optik kundeservice:

E-mail: Kundeservice@profiloptik.dk

Telefon: 41884748

Telefontid: Alle hverdage mellem kl. 9:00-18:00.